Over mij


Ik (Thomas) ben geboren in Alkmaar maar toen ik 3 jaar was ben ik verhuisd naar Lisse.
Daar woon ik nu nog steeds samen met mijn vriendin Dianne.

Ik vind het leuk om naar festivals te gaan, maar ook voor een avondje spelletjes doen met vrienden ben ik altijd in.

Ik ben jong (28) en toekomstgericht.
Tevens speel ik in op de behoeften van deze tijd met behulp van moderne technologie.
Met mijn persoonlijke aanpak en digitale ondersteuning zorg ik ervoor dat jij zelfverzekerd en veilig de weg op kunt.

Mijn verhaal en missie

Rijschool Drenth is ontstaan nadat ik de supermarktwereld achter me liet. Het contact met mensen heeft me altijd getrokken, en in combinatie met mijn passie voor autorijden, was de keuze voor rij-instructeur snel gemaakt. Ik ben toen de opleiding tot rij-instructeur gaan volgen bij de Verkeersacademie.
Mijn missie is om mijn ervaring en passie over te dragen, zodat jij hopelijk met het zelfde enthousiasme je weg door het verkeer vindt.

Mijn aanpak

Tijdens een rijles vind ik het belangrijk dat jij je op je gemakt voelt.
Iedereen leert op zijn eigen tempo en fouten maken mag(!), op deze manier hoop ik een fijne sfeer te creëeren. 
Elke les begint met een voorbespreking en eindigt met een nabespreking, zodat je altijd weet waar je staat en wat je kunt verwachten.

Het examen gebied is Leiden en de omliggende dorpen, de rijlessen zullen zich ook hoofdzakelijk in dat gebied plaatsvinden.
Dit is ook de voornaamste reden dat ik standaard 90 minuten lesgeef, zodat we goed de stad Leiden leren kennen. 

Leerlingen in Lisse, Sassenheim, Lisserbroek en Hillegom worden altijd thuis of op school opgehaald en weer op dezelfde locatie teruggebracht.

Persoonlijke aandacht en digitale ondersteuning

Ik vind het belangrijk dat jij je op je gemak voelt. Of je nu introvert of extravert bent, dat maakt niks uit. Mijn persoonlijke aanbod is afgestemd op jouw behoeften.

De digitale ondersteuning bestaat uit een app waarmee je je voortgang kunt volgen en extra uitleg (soms met filmpjes) kunt vinden.
Deze gebruik ik vaak als lesvoorbereiding, zodat je weet wat je de komende les gaat doen, waardoor ik minder tijd kwijt ben aan het mondeling uitleggen en je het vooral gewoon kunt doen.